środa, 11 marca 2009

Oczekiwanie i zarabianie przez internet.

Witam. Dzisiaj nie napiszę nic specjalnego, więc jeśli Ci się spieszy lub masz inne zajęcie, to po prostu kliknij w którąś z reklam google i zamknij stronę.

Dwa dni temu załatwiłem dwie sprawy, które pozwolą mi zacząć legalnie pracować. Tyle, że na numer nip muszę jeszcze trochę poczekać (polskie urzędy...).
Czekam też na wizytę w PZP.
Dziś mam zamiar wybrać któryś pokój na drugim piętrze, który sobie odremontuje i się do niego przeprowadzę. A chcę to zrobić dlatego, że nie mogę już wytrzymać na jednym piętrze z rodzicami. W ogóle mnie nie rozumieją. Nie wiedzą, czego potrzebuje. Tak jakbym nie był ich synem.
Osoby chętne do pomocy w remontowaniu pokoju (a będzie to w wakacje), zapraszam do zgłaszania się na gg, oczywiście po każdym ciężkim dniu pracy będę coś stawiał... ;>

Zainteresowałem się też ostatnio sposobami zarabiania przez internet. I wpadłem na ciekawą stronkę z konkursami:
- http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=radeonek - polecam! Wystarczy się zarejestrować i kliknąć w reklamy, a po kliknięciu bierzmy udział w losowaniu nagród.

Znalazłem też kilka stronek, na których wypełniamy ankiety i dostajemy za to wypłaty (od 2-15zł). Wystarczy się na nich zarejestrować i wypełnić ankiety o sobie, a później na maila przysyłają zaproszenia do wypełniania płatnych ankiet. A oto te strony:
- http://www.cenneopinie.pl/
- http://www.swiatopinii.pl/
- http://www.epanel.pl/pol/
Polecam te stronki, bo można praktycznie bez żadnego wysiłku zarobić dodatkowo kilka groszy.
Wypełnienie ankiet startowych zajmuje około 15 minut (ale one nie są płatne). A później sprawdzamy codziennie maila, czy nie zaprosili nas do płatnych ankiet.

Trzecim sposobem jest zamieszczenie na swojej stronie lub blogu reklam google adsense. Za każde kliknięcie w reklamę dostajemy kilka centów. Z tym, że wypłacają dopiero jak uzbiera się 100 dolarów. Ja już mam 1,5 dolara, za 11 kliknięć ;) Z jednego komputera liczy się tylko kliknięcie dziennie. Tak więc jeśli możecie, to dodajcie mój blog do zakładek i klikajcie codziennie w którąś z reklam google. Jak dostanę wypłatę, to stawiam - pamiętajcie ;)
A oto strona projektu:
- https://www.google.com/adsense/login/pl/ - można sporo zarobić, jeśli będą nam przeglądający stronę codziennie klikać w reklamy.

Dzisiejsze samopoczucie w skali 1-10 określam na 5. Nie mam co robić, ta nuda mnie dobija.
Dobra, dużo już napisałem.
Pozdrawiam Cię drogi czytelniku!

3 komentarze:

Rad pisze...

Komentuuujcie! I Klikajcie w reklamy;>

Anonimowy pisze...

nie klikam w reklamy, strata czasu, mała korzyć, wole zainwestowac czas we własny rozwój, spotkać sie z przyjaciółmi niż przezyc kawałek zycia na bezcelowym klikaniu w reklamu. Pozdrawiam Wszystkich którzy uwielbiają marnować swój czas:)

Rad pisze...

To miała być pomoc mi, więc w takim razie chuj Ci w łepek. Pozdrawiam wszystkich hejerów, którzy zamiast pomóc piszą, że wolą spędzać czas z przyjaciółmi, których nie mają i przesypiają ponad połowę swojego życia, mimo że piszą że wolą inwestować czas we własny rozwój. Internet dał Wam wolność.

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"