piątek, 6 marca 2009

ja i blog?

Pewnie myślicie, że do końca mi wyjebało na mózg, ale nie... Ten blog nie będzie blogiem w stylu SuperKurwaInternetowyZajebistyWiertłoRóżowyBlogasek, tylko raczej takim zbiorem myśli, a że za reklamy na tym że oto blogu mogę zarobić kilka groszy więc jest on w takiej, a nie innej wersji. Tak, już odczuwam te myśli - sprzedał się dla kilku groszy, TAK KURWA SPRZEDAŁEM SIĘ! Nazywaj to jak chcesz, ale jestem w takiej fazie życia, że przyda się każdy grosz.

Dziś byłem ze znajomymi na ekspo szkół (tak, kurwa, ekspo, a nie expo, bo to kurwa polski język!). Wypatrzyłem sobie nawet jedną. Nie.. wróć. Wypatrzyłem ją sobie jakiś tydzień temu, a na ekspo pojechałem z nudów, każda okazja, żeby ruszyć dupę i pośmiać się ze znajomymi jest dobra. Ale chuj z tym.

Pewnie przeraża Cię ilość przekleństw w tym poście. Powiem tak: przeklinam, bo kurwa mnie to odstresowywuje. Mam nadzieję, że kwestia wyjaśniona, a jak nie, to KURWA zrozum!

Długich pseudokartek z pamiętnika czytać nie będziecie, więc kończę ten post. Prośba - klikajcie w reklamy, które będą na tym blogu, to da mi trochę zarobić. Starajcie się jak najczęściej. Z góry dzięki(po co ja to robie, skoro wiem, że mało kto kliknie?! Wiara w ludzi...)


Pozdrawiam dzielnego czytelnika!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"