czwartek, 2 lipca 2009

chill out

Pragnę Wam zaprezentować moją chilloutową playlistę :] Mam nadzieję, że coś się spodoba.

1. L.U.C - Introrozciągnięta mojajaźń
2. L.U.C - Stan haelucynogenny ft Ńemy
3. L.U.C - Leci sonda ft Ńemy
4. L.U.C - Nuda
5. L.U.C - Powietrze stoi
6. L.U.C - Sen ft Grosiak
7. L.U.C - Wyprałem w pralce własny mózg...
8. L.U.C - O witu
9. L.U.C - Happy end and up happy hands
10. Ryan - Let's begin
11. Ryan - Trip after tune
12. Paktofonika - Dejot rusza czarne puyty
13. Pokahontaz - Sum-a-Sum-a-Rum
14. Lilu - Nasz zakątek ft Rahim
15. L.U.C & Rah - Hemoglobina ft Maria Peszek
16. L.U.C & Rah - Homoxymoronomatura
17. Kanał Audytywny - Skrzynia ikarusa
18. Kanał Audytywny - Nienasycenie
19. Kanał Audytywny - Kod relacji
20. Kanał Audytywny - Ponad śródmieściem
21. Kanał Audytywny - Luksfery sedno
22. Kanał Audytywny - Miłość robotów 01 (oraz 02) ft Natalia Grosiak
23. Digit-All-Love - Skinflower
24. Digit-All-Love - If U Could
25. Digit-All-Love - Learn 2 be
26. Digit-All-Love - Navel
27. Requiem for a dream - Main theme
28. L.U.C & Rah - Wirus homo sapiens

Te piosenki zawsze towarzyszyły wysokim lotom i skutecznie eliminowały turbulencje;) Ale i tak siedząc lubię sobie którąś z nich włączyć. Polecam!
Kliknij w reklamę.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"