niedziela, 19 lipca 2009

auuuuuuuuuuuuuu

W innym stanie. Jakoś ciężej idzie oddychanie, ale za to więcej energii na wyobrażanie ;)

Ciemnośść ogarnęła nas ;D

To takie piękne, że w banie, uderza moc i kłębi się szara przy ścianie.

Naginam czasoprzestrzeń;) Albo to raczej ona mnie wygięła, ja tylko oddaje ;D

Moc w naturze, weź wreszcie zauważ to gburze!

Kak twaja familia?

Sztacheta, wiertło, podpaska, widelec
Marietta, gruba berto, zjedz jacka tasiemiec

Czy potrafisz sobie to wyobrazić?

Poczuj smaki, otwórz zmysły
by szaleństwa Ci nie prysły

Nogiugina-ten-takt

Maciek pieprzy mi na gadu,
bo to kurwa stary dziadu :D

00:21 / Neurofotoreceptoreplotyka unosi się z głośników

Wszechświat się rozszerza, bo
go wkurwia babilonu wieża.

"Płyta ta to niejednolita planetoida
Czuj zwyczajnie, nie pytaj, nie wnikaj
Oto hel galaktyka abstraktuje karykatury
bitu tu zabite sęki
Spod niespokojnej ręki, leją się szkiełkiem
powyginane księgi
Umysł masz tęgi, sięgnij imaginacji potęgi
A oto stan haelucynogenny
Odizolowany, antyforemny"
Czy to nie poezja?

Dziwni ludzie, żyjecie w obłudzie.

Ja majka mam, jamajka!(bedzie cdn) ;D

Klikajcie w reklamy, bo zamykają się
wszechświata bramy. Pozdrawiamy

0 komentarze:

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"