piątek, 24 lipca 2009

hp i kp

Witam. Dziś byłem na nowej części filmu, z serii o Harrym Potterze - Książę Półkrwi.
Bardzo długo czekałem na ten film, tak więc musiałem być też na premierze. Jednak trochę się zawiodłem. Film był poniżej moich oczekiwań. Jak zwykle, wycieli lub drastycznie skrócili wiele istotnych wątków. Na prawdę drastycznie. Oprócz tego, zmienili trochę fabułę, dodali nowe sceny, ale to akurat jak dla mnie jest plusem, wiadomo, coś świeżego. No i było też kilka śmiesznych scen, np wiązanie butów... :]
Podsumowując, nie żałuję, że pojechałem, jednak jestem trochę zawiedziony. Oceniam na 7/10.

Pozdrawiam.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"