poniedziałek, 29 czerwca 2009

czekaj edek

Ja daję nura, a ty kwasisz się
jakbyś ciągnął ogóra
To minus pierwsza tura
Kojarzysz? Zamienię ci mózg
w strzępy i pióra
Myślisz że hulam?
Nie prawda, raczej jedną nogą
czołgając się kulam
Czy chciałbyś mi coś powiedzieć?
Tak, wolałbym wiedzieć
Nie mówiąc - podnosisz mój palec
celując prosto w siebie
A spod paznokcia wystrzela mi
milion ostrych i kolorowych kredek
Wołasz "Edek!" i mimo to że to
twoj najlepszy przyjaciel, to
spierdala prosto przed siebie
Ty "O ja jebie" i gonisz
kumpla wołając "Cze kaj Ed ek"
Tak, to ta przykra prawda
że jak cię widzę to puszsczam hafta
Jesteś masta-hasta? Zaraz także
twoją twarz pochlastam
Mój czas teraz nastał
Mimo że miałeś mnie za
obsrańca, popaprańca, pojebańca
i obrzygańca, to teraz ja
dopływ tlenu ci odłączam

0 komentarze:

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"