środa, 29 kwietnia 2009

Ciężko

Witam Cię czytelniku. Ten post piszę chyba tylko dlatego, że nie wiem co mam ze sobą zrobić. Dziś miałem strasznie zabiegany dzień, a jutro będę miał jeszcze więcej rzeczy do zrobienia. Cieszę się, że jestem już w domu i mam trochę czasu dla siebie. Jestem zmęczony, ale mimo tego stres przed jutrzejszym dniem nie da mi usnąć, ale to już nie pierwsza nieprzespana noc, więc zakładam, że dam radę.

Wczoraj skleiłem swojego pierwszego bita. Jest na jakieś 2 w skali szkolnej, ale to, że nie jest doskonały, daje mi motywacje do tego, żeby pracować nad lepszymi.
A oto link do niego.

Przesłuchuję właśnie teraz, pisząc to, płytę Poeci, wyprodukowaną przez najlepszy duet producencki w historii polskiego rapu(przynajmniej jak dla mnie), a mianowicie Whitehouse(Magiera & L.A.). Płyta ta, to "zaśpiewane interpretacje" wierszy największych polskich poetów. Warto przesłuchać.
Dobra, kończę bo już nie wiem o czym mam pisać, albo raczej wiem, tylko nie za bardzo mogę o wszystkim.

Pozdrawiam.
btw. Kliknij w reklamę.

1 komentarze:

Amandzia pisze...

...Dziękuje dużo mi pomogłeś...

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"