poniedziałek, 6 kwietnia 2009

NRUB

Witam!
Pewnie zetknąłeś się ostatnio z tajemniczymi reklamami, na których widnieje napis NRUB? Zastanawiasz się o co chodzi? Jeśli tak, to zapraszam do przeczytania tej notki.


Na początek, zacznijmy od zdefiniowania NRUB...
NRUB – choroba cywilizacyjna XXI wieku? Ta przypadłość spowodowana jest znużeniem, zmęczeniem, masą monotonnych zajęć, koniecznością odsiedzenia w pracy, w szkole, czy też w innym nudnym miejscu określonej liczby godzin... Popularnie nazywana „zawieszką”. Częstotliwość jej występowania zależy od stopnia rozwoju cywilizacyjnego społeczeństwa. Do niedawna NRUB był często lekceważony przez świat, także medyczny. Osoba z NRUB albo nie przyznawała się do niego, albo była pozostawiana samej sobie i zbywana słowami „weź się w garść", „ogarnij się”, „skup się”. Obecnie coraz więcej ludzi poznaje istotę tego zjawiska. Jeśli jesteś senny, zawieszony, powolny, nic ci się nie chce, brakuje ci energii i ogólnie działasz „jak na zwolnionym filmie” na tak zwanym slow downie… to jest NRUB! (Niekontrolowana Reakcja Uśpienia Bezwarunkowego).



Gdy pierwszy raz zobaczyłem reklamy NRUB na przystanku autobusowym, bardzo mnie to zaciekawiło i nawet zapisałem sobie na tel tę nazwę, żeby później obadać w necie.
Po powrocie do domu wszedłem na stronę której adres widniał na reklamie i na szybko przeczytałem wyjaśnienie zagadnienia NRUB. Od razu jako przyszłemu lekarzowi wydało mi się to bzdurą. Później jakoś mi to uciekło na kilka dni z głowy. Przypomniałem sobie dopiero, gdy byłem z kolegą na piwie i wspomniał o tym, na siłę próbując mi wmówić, że NRUB jest prawdziwy. Dwa dni później(dziś) natrafiłem na reklamę NRUB w gg. Kliknąłem w nią i jeszcze raz wszystko przeczytałem. Zauważyłem wtedy, że na stronie pełno jest reklam Burn'a. Po chwili wszystko stało się jasne. Dopamina, serotonina i inne substancje odpowiedzialne za emocje zaczęły szaleć w moim ciele. Doznałem orgazmoOlśnienia.
NRUB to od tyłu BURN. Świetnie wymyślili tę reklamę, sporo psychologów musiało pracować nad nią, bo jest interesująca i co najlepsze(najgorsze) ludzie wierzą w NRUB. Niby to żadne odkrycie, bo pewnie setki osób przede mną już to zauważyło, ale cieszę się, że sam rozpracowałem tą jakże oryginalną reklamę. A teraz cieszę się, że Cię uświadomiłem drogi czytelniku(a może już wiedziałeś przede mną?);>


Kliknij w reklamę pod notką, daj zarobić i oceń ten tekst (+ i -).
Pozdrawiam!

1 komentarze:

Rad pisze...

jak ktoś już wiedział, to niech się wpisuje! Zobaczę jak bardzo w tyle jestem ;>

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"