sobota, 25 kwietnia 2009

18, radykalnie

Witam! Po dosyć długiej przerwie, biorąc pod uwagę częstotliwość pisania postów wcześniej, wracam na Wasze monitory.
Czas który zleciał nie był jakiś szczególny. Nic ważnego się nie działo we mnie i dookoła mnie.
Post nazwałem "Oczekiwanie" ponieważ wyczekuję teraz swojej 18stki, a dzień po niej - imprezy. Przysparza mi to trochę nerwów, ale myślę, że to akurat normalne. Nie, nie napiszę kiedy mam urodziny, bo nie lubię robić festynu ze swojej mordy. No chyba, że po pijaku... Ale nawet wtedy staram się robić z siebie idiotę na inne sposoby, niż wstawiania swojej mordy na bilbord. - Zapożyczone z Pih - Rosyjska ruletka.

Następna rzecz, o której chciałem napisać, to nazwa mojej wyimaginowanej(jak narazie) płyty. Któregoś dnia, a raczej nocy, tuż przed zaśnięciem przyszła mi do głowy nazwa, która pasowała by na nazwę mojej płyty. Radeon - "radykalnie". Nie, nie komentuj...
Ważne, że mi się podoba. Mam już parę tekstów, które mógłbym zamieścić na płycie. Płycie w cudzysłowiu, bo trochę boję się reakcji innych na kompletną piosenkę. Także jak narazie są to tylko teksty, które sobie po prostu leżą w szufladzie, a jeśli ktoś będzie się chciał podjąć realizacji (tzn "zaśpiewania"), to chętnie będę współpracował. Zdradzę tylko, że teksty są czymś w stylu lekko psychodelicznego rapu, a bity mają być typowo trip-hopowe. Bo tak.
Nie wiem co mam więcej napisać, więc kończę. W niedalekiej przyszłości umieszczę jeden tekst piosenki z mojej "płyty", także jeśli Cię to chociaż trochę interesuje, to zaglądaj czasami tutaj. I jeśli chcesz wesprzeć mój pseudoprojekt muzyczny, to proszę klikaj codziennie w reklamy na tym blogu.


Pozdrawiam!

3 komentarze:

Kicius pisze...

Nieźle Radziu! Życzę Ci powodzenia.
Widać, że gnieździ się w Tobie dusza artysty.




P.S Teraz mówi samozwańczy nadczłowiek - Mamy ten sam kompleks wyższości :P

Rad pisze...

Taa artysty...

Rad pisze...

http://w30.wrzuta.pl/audio/4JxwNvxy9Y2/podkladcalymp3 Pierwszy podkład jaki w życiu zrobiłem. Proszę o wyrozumiałość ;> Będą lepsze!

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"