piątek, 10 kwietnia 2009
Nudziło mi się, więc napisałem piosenkę.
A oto jej tekst:

Prosto z mojego pokoju
rozpierdole cię dziś gnoju /x3
Prosto z mojego pokoju rozpierdolę cię dziśśśśśśś

Rozpierdole cię dziś
gnoju prosto z mojego pokoju
więc lepiej załóż przeciwko mnie sojusz
Rozpierdole was gnoje
czym ukoje swoje i wasze paranoje
Twa głowa przyjmie
ściętą parabole lotu
bo warta jest mniej niż dwa słowa moje
Ojeeej...
A w głowie mojej zagotował się olej
gdy patrzyłem na twoje imprezowe podboje
Dziś zaczynam swoją własną muzyczną podróż
tymi pogróżKami
Bo mam to co mam
więc nawet za rok
nie dogonisz moich słów
swoimi słowami
Taak...
Teraz mówi samozwańczy nadczłowiek
więc nawet w nocy idąc do snu
nie zamykaj powiek
Wiem, że to co się stanie
to się nie odstanie
dlatego chcę by twój mózg
rozprysnął się na ścianie
A teraz mam pytanie
chociaż wiem już
jak odpowiesz mi na nie
tak jakbyś robił to tylko
na moich myśli zawołanie
Więc niech odpowiedź na nie
zostanie między nami
A to pytanie, to czy
fajnie było wyśmiewać się
ze mnie całymi latami?
Właśnie zapoznałeś się
z moimi rymami

Prosto z mojego pokoju
rozpierdoliłem cię gnoju /x4

Oceńcie ją klikając poniżej w + lub -. I klikajcie w reklamy;) z góry dzięki!
Pozdrawiam

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Psychodelia pełną parą Radeon :D Fajne rymy, tylko jak dla mnie przesycony nienawiscia :D

Amandzia pisze...

Zajebisty styl oby tak dalej

Anonimowy pisze...

Radeon zatkało mnie...
Na zewnątrz słodki , a w środku wrażliwy i zbuntowany . J.B :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Anonimowy pisze...

No no no...znam Cię od niedawna ale już podziwiam i gratuluje...:) Brawo!!!

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"