niedziela, 21 czerwca 2009

koncert L.U.C

Witam. Wczoraj wieczorem w amfiteatrze Bemowo odbył się koncert mojego idola - L.U.C
Łatwo się domyślić, że bardzo się z tego cieszę, że tam byłem. Było zajebiście. Było trochę mało ludzi, patrząc na możliwości tego miejsca, ale i tak mi się bardzo podobało. Nawet emerytowany, najebany żużelek bujał się do tej muzyki. ;)
L.U.C jak zwykle pokazał klasę. Jeż, Mateusz, czy Mariusz Pudzianowski i POMARAŃCZA ;) No i oczywiście MUZYKA! Oprócz L.U.C, była na scenie także orkiestra, Ńemy oraz Zgas - mistrz polski w beatboxie. Na koncercie gościnnie występował też Rahim.
L.U.C zaprezentował materiał ze swoich 3 płyt: Haelucenogenokletyzmu, Homoxymoronomatury i Planet Luc, tak więc dla mnie osobiście - uczta. ;)
Nagrałem kilka filmików z tego koncertu, ale niestety tylko telefonem. Tutaj link do nich - FILMIKI

Czekam na najbliższy koncert eluce w Warszawie z niecierpliwością. I Ty, jeśli to czytasz, to też zechcij jechać;)

Pozdrawiam! Klik w reklamę;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"