poniedziałek, 12 października 2009

"Dla Ciebie"

Dla mojej ukochanej:

„Dla Ciebie”

Dla Ciebie, liczę ziarenka piasku
w tej glebie
Dla Ciebie, zdobywam każdą gwiazdę
na niebie
Dla Ciebie, rymuję,
w wersach tych grzebie
Dla Ciebie, zmieniam rzeczywistość
i siebie
Dla Ciebie, pragnę sprostać
każdej Twojej potrzebie
Dla Ciebie, mogę zostać
owiec pasterzem
Dla Ciebie, codziennie żegnam się,
z mojej twarzy jeżem
Dla Ciebie, w piękno życia
znów wierzę
Dla Ciebie, bez lęku wejdę
na najwyższą wieżę
Dla Ciebie, uczę się,
wkuwam tą wiedzę
Dla Ciebie, przetrwam
tysiące uderzeń
Dla Ciebie, by zdążyć – zbliżam się biegiem
Dla Ciebie, to wszystko,
z Tobą czuję się jak w niebie


:*!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

jakie to cudne:) tylko pozazdrościć tej Twojej;*

- d.

Anonimowy pisze...

mniaaaam, psychiczny eden !
D. mahahah!

Prześlij komentarz

last.fm

O mnie

Moje zdjęcie
"Życie mam tylko jedno,
a wszystko czego pragnę,
to trafić w jego sedno."


"Oto miasto, co bólem twym krzyczy
setek ran
co nie sposób policzyć
Zawinięte marzenia w rulony
dziś topnieją w ogniu,
to raj utracony(...)
Mamy wolność, my
skuci w kajdany"